مشاوره درسی و پاسخگویی به سوالات درسی کنکوری ها

۶ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

اطلاعیه سایت انگیزشی کنکوری موفق

چتر

سلام بچه ها

امیدوارم نهایت استفاده رو از این مدت برده باشید، از امروز تا ٢٥ تیر ما فعلا پست جدید نداریم و از ٢٦ تیر ایشالا دوباره تیم کنکوری موفق تو روز تولد ١ سالگی خودش با قدرت برا کنکوری های ٩٦ شروع به کار میکنه و کلی خبرای خوب خوب داریم براتون و قراره سورپرایز شید،پس همراهمون باشین، این مدت فعلا کامنتی تأیید نمیشه!! کنکوری های ٩٦ نگران نباشین ،ما کنارتون هستیم،این مدت از مطالب قبلی سایت استفاده کنید یعنی از اولین پست رو بخونید که بدونید این مسیر کنکور چجوریه!! فایل صوتی برای افزایش تمرکز حین مطالعه،روش خوندن هر درس، چجوری شروع کنیم برا خوندن کنکور، تحلیل آزمون و....+متن ،داستان،کلیپ.عکس نوشته و فایل صوتی انگیزشی+جزوات دست نویس خودم+اساتید در دروس مختلف و ....گذاشته شده! حتما ازشون استفاده کنید! تو کامنتا هم برنامه روزانه برا تابستون هستش اگه نیاز داشتین میتونید ازش استفاده کنید!! 

اما کنکوری های ٩٥ امیدوارم این ١ سال تونسته باشیم بهتون کمک کرده باشیم،خیلی خوشحالم که دوستای خوبی  مثل شما مهربونا پیدا کردم، امیدوارم بهترین نتیجه رو کسب کنید و بیاید اینجا خبرشو به تیم ما بدین و موفقیتتون رو باهم جشن بگیریم! براتون قشنگ ترین آرزوهای دنیا رو دارم،ایشالا همیشه خوشحال و پُراِنرژی باشین

کنکوری موفق های عزیز٢٦تیر منتظر ما باشید❤️همیشه در اوج باشین🙏🏻


۲۹ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۵۶ ۱۲ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰
لیدا حسن زاده

برای باوری که داری باید ایستادگی کنی(پست انگیزشی)

....

کنکوری موفق عزیزسلام

امیدوارم حالت خوب باشه و پُراِنرژی باشی

دوست نازنینم تا الان هرجوری کارکردی اشکالی نداره اما این اجازه رو نداری که این مدت باقی مونده رو کم کاری کنی بخاطر خودتم که شده حق نداری غر بزنی و ناامید شی ،به نتیجه فکر نکن لطفا ،چشماتو ببند و یه نفس عمیق بکش

به مثال درخت سیبی که میزنم 

خوب توجه کن!

 توی درخت سیب ممکنه500سیب به درخت باشه که هر کدوم حاوی ده دانه هستش. خیلی دانه داره، نه؟ ممکنه بپرسی: چرا این همه دانه لازمه تا فقط چندتا درخت دیگه اضافه شه؟؟اینجا طبیعت به ما چیز خیلی قشنگی یاد می ده بچه ها،

به ما نشون میده اکثر دانه ها هرگز رشد نمی کنند. پس اگر واقعاً می خواهید چیزی اتفاق بیفته، بهتره بیش از یکبار تلاش کنید. یا أصلا بذار مثال های دیگه بزنم که به یه نتیجه خوب برسیم

تو باید تو بیستا مصاحبه شرکت کنی تا یک شغل بدست بیاری. باید با چهل نفر مصاحبه کنی تا یک فرد مناسب استخدام کنی.باید با پنجاه نفر صحبت کنی تا یک ماشین، خونه، جاروبرقی، بیمه و یا حتی ایده ات رو بفروشی. باید با صد نفر آشنا شی تا یک رفیق شفیق پیدا کنی. وقتی که قانون دانه رو خوب درک کنیم دیگه أصلا ناامید نمیشیم و به راحتی احساس شکست نمی کنیم.  قوانین طبیعت رو باید خوب لمس و درک کرد و از همشون درس گرفت. افراد موفق هرچی بیشتر شکست می خورند، دانه های بیشتری می کارند!! مگه نمیخوای موفق شی؟؟؟پس نترس و تسلیم نشو, بزن تو گوش تنبلی و ناامیدی!!!! بخند بذار همه متوجه شند که چقد قوی تر از دیروزی!!

یادته شبای امتحان نهایی پارسال دیگه واست مهم نبود قراره چی بشه تو فقط میخوندی و گاز میدادی میرفتی جلو و نمره خوبی میگرفتی چون میخواستی زحماتت نتیجه بده  , شب تا صبح با اینکه خوابت میومد و خسته بودی ولی بازم تلاش میکردی و از خوابت میزدی, یه راند دیگه مبارزه میکردی و موفق میشدی،الانم همین قضیه هستش و چیزی تغییر نکرده لطفا خوب تلاش کن که بعدا حسرت نخوری و به خودت یه تلاش بدهکار نشی!!!!!

اگه میخوای تغییر کنی اول باید باور کنی،1000%بت میگم از همین فرصت میشه بهترین استفاده رو برد و بهترین شد!!

یه کوچولو دیگه تلاش کن داریم میرسیم ته خط مسابقه و تا برنده شدن فاصله ای نداری کنکوری موفق عزیز

تسلیم نشو....یادت باشه تو فوق العاده ای دوست خوبم

امضای خدای مهربون پای همه آرزو قشنگات❤️منتظر درخششت هستیم


دریافت

۲۸ خرداد ۹۵ ، ۱۳:۵۱ ۱۱ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰
لیدا حسن زاده

پست ویژه جمع بندی کنکور95( ثبت درصد آزمون و تراز+نکات دروس+رفع اشکال درسی +جملات انگیزشی و...)

     جمع بندی کنکور95          به دلیل اهمیت دوران جمع بندی قصد داریم در این پست نکات مهم درس ها, ثبت درصد آزمون های 3روز یکباری که از خودتون می گیرید و تخمین رتبه اون, تراز آزمون های جامع 21 خرداد و4 تیر و....+رفع اشکال درسی و پاسخگویی به سوالات درسی+ جملات انگیزشی قرار بدیم!! در صورت تمایل میتونید شرکت کنید و با دوستای دیگه رقابت کنید!!!

۱۹ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۱۹ ۵۸ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰
لیدا حسن زاده

جزوه جمع بندی ژنتیک گیاهی کنکور

     گل                                                                        DOWNLOAD

۱۳ خرداد ۹۵ ، ۱۹:۳۰ ۱۴ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰
لیدا حسن زاده

متفاوت باش

.....

ﻣﻮﻓﻘﻴﺖ ﻳﮏ ﺳﻔﺮ هستش ﻧﻪ ﻳﮏ ﻣﻘﺼﺪ. ﻫﺮ ﭘﺎﺩﺷﺎﻫﻲ ﺍﺑﺘﺪﺍ ﻳﮏ ﻧﻮﺯﺍﺩ ﺑﻮﺩﻩ، ﻫﺮ ﺳﺎﺧﺘﻤﺎﻧﻲ ﺍﺑﺘﺪﺍ ﻓﻘﻂ ﻳﮏ ﻃﺮﺡ ﺭﻭﻱ ﮐﺎﻏﺬ ﺑﻮﺩﻩ. ﻣﻬﻢ ﻧﻴﺴﺖ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﮐﺠﺎیی، ﻣﻬﻢ ﺍﻳﻨﻪ ﮐﻪ ﻓﺮﺩﺍ ﮐﺠﺎ ﺧﻮﺍﻫﻲ ﺑﻮﺩ دوست عزیز!!ﻫﺮفردی تو ﺯﻧﺪﮔﻲ ﺧﻮﺩش ﻳﮏ ﮐﻮﻩ ﺍﻭﺭﺳﺖ ﺩﺍﺭه ﮐﻪ ﺳﺮﺍﻧﺠﺎﻡ ﻳﮏ ﺭﻭﺯ ﺑﺎﻳﺪ ﺑﻪ اون ﺻﻌﻮﺩ ﮐﻨﺪ. ﺯﻣﻴﻦ ﺧﻮﺭﺩﻱ، ﻋﻴﺒﻲ ﻧﺪﺍﺭه، بلندشو!. ﻧﮕﺬﺍﺭ ﺯﻣﻴﻦ ﺑﻪ ﺟﺎﺫﺑﻪ ﺍﺵ بباله!!ﺳﺮ ﺑﻪ ﺩﻭ ﺯﺍﻧﻮﻱ ﻏﻢ ﻓﺮﻭ نبر!!!سَرِتو ﺑﺎﻻ ﺑﮕﻴﺮ. ﻗﺪﺭﺕ ﺩﺳﺘﺎﻧﻲ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺳﻮﻳﺖ ﺩﺭﺍﺯ ﺷﺪﻩ رو ﺍﺯ ﻳﺎﺩ ﺑﺮدی؟؟؟؟ﮐﻮﻟﻪ ﺑﺎﺭﺕ ﺭﻳﺨﺖ؟ ﻋﻴﺒﻲ ﻧﺪﺍﺭه! ﺳﺒﮏ ﺑﺎﺷﻲ ﺭﺍﺣﺘﺘﺮ ﺍﻭﺝ ﻣﻴﮕﻴﺮﻱ. متفاوت باش...



دریافت

۰۹ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۱۰ ۱۹ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰
لیدا حسن زاده

درمان استرس و اضطراب

تمرکز

:مهار استرس کار بسیار سختی است و همیشه و در هر زمانی ممکن نیست اما نوعی تکنیک آرام سازی بدن می تواند در سخت ترین لحظات فرد را آرام کند.

 کارشناسان به افرادی که به دلایل مختلف دچار استرس و هیجان هستند و بر اثر آن با مشکلاتی چون افزایش ضربان قلب، بر هم خوردن ریتم ضربان قلبی، افزایش تعریق بدن، پریدگی رنگ پوست، لرزش صدا، افت فشار خون، لرزش بدن بویژه دست ها و تنفس کوتاه و نامرتب مواجه هستند توصیه می کنند در کنار تمامی موارد درمانی و کنترلی از تکنیک کنترل تنفس نیز استفاده کنند.

گفتنی است، در شیوه کنترل تنفس برای رفع استرس به ازای هر دم دوبرابر بازدم باید توسط فرد انجام شود ، یعنی با هر بار تنفس به میزان دوبرابر با استفاده از خروج هوا از بینی و دهان به بازدم پرداخته شود.

اگر دم فرد به طور مثال، چهار ثانیه به طول می انجامد، بازدم تنفس او باید با استفاده از این شیوه حدود هشت ثانیه به طول بینجامد و با تکرار و تمرین به تدریج تا 16 ثانیه نیز افزایش یابد.

بررسی ها نشان می دهند، اساس این شیوه در تغییر سیستم بدن از حالت سمپاتیک به حالت غیر سمپاتیک است که به حالتی که فرد در حال استراحت و خواب است اطلاق می شود.

تحقیقات نشان می دهند در زمان استرس سیستم عصبی بدن افراد تحریک می شود و در نتیجه عوارض مختلفی به لحاظ روحی و جسمی در فرد ایجاد می شود.

با استفاده از این شیوه تنفسی ضربان قلب کند می شود و عضلات بدن شل می شوند و مغز به اشتباه بدن را آرام می کند زیرا فکر می کند فرد در حالت خواب و استراحت است ، و در نهایت فرد به بازیابی از حمله هیجان و استرس دست می یابد. همچنین این شیوه تنفسی می تواند برای کاهش علائم سردردهای میگرنی و کمک به توقف اسپاسم های عضلانی و گرفتگی اعضای بدن موثر باشد.

افراد می توانند از این شیوه در زمان هایی که دچار استرس فراوان هستند استفاده کنند و با چند بار تکرار این عمل ضربان قلب آنها آرام شده و می توانند در موقعیت استرس زا بهتر فکر کنند.

البته به گفته محققان این شیوه درمان کامل استرس نیست و فرد بویژه در صورت داشتن حالت استرس مزمن باید از مشاوره با متخصصان بهره بگیرد
.

۰۴ خرداد ۹۵ ، ۱۹:۲۴ ۱۵ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
لیدا حسن زاده