....                                                                                   سلام دوستای خوب من , خوشحالم از اینکه از طرح رقابت رفاقتی استقبال کردین!!! این پست فقط مخصوص ثبت ساعت مطالعه و ثبت تراز آزموناتون هستش که ایشالا میاید و اینجا اعلام میکنید!!! ازتون خواهش میکنم اگه دوست دارید پیشرفت کنید ***صادقانه*** تعداد تستا و ساعت درس خوندنتون رو بگید . هدف من پیشرفت شما هاست , اگه یه نفر ساعت مطالعه بالایی داشت سعی کنید  بجای حسودی و....شما هم خوب بخونید و براتون انگیزه باشه تا بهترین خودتون شید! اگه هم پایین تر از بقیه بودین من بتون کمک میکنم تا مشکلاتتون رو رفع کنید و کلی پیشرفت کنید!! من هم اینجام و حتما چک میکنم و اگه نکته ای لازم باشه بتون میگم تا بهتر درس بخونید و کیفیت و کمیت درس خوندنتون هم بالا بره !!!!  به امید موفقت همتون......


از امشب این طرح شروع میشه و میتونید گزارش کار بدید