.....

چقدر خوبه که هر از گاهی باورهامونو یه مروری کنیم. بد نیست آدم چند وقت یه بار ذهنیات و تفکراتش رو خونه تکونی کنه. واضح تر بگم، ما در مورد رفتار و افکارمون بیشتر از اونیکه فکر کنیم بر حسب عادت تصمیم می گیریم  و عمل می کنیم. برای چند لحظه بدون تعصب این مطلب رو بخونیم. همانطور که می دونیم کلیه تصمیم گیری ها، رفتار و اعمال آدمها بر اساس یک الگوی ذهنی صورت می گیره!

فقط 10 دقیقه بشینیم تو یه جای خلوت و تک تک طرز فکر ها و رفتارهایی که بطور نا خودآگاه عادتمون هست  و مرور کنیم. انسانها همان گونه که باور داشته باشند می توانند بیندیشند. باورهای آدمی است که در هر لحظه به او القا می کنه که چگونه بیندیشد. اصولا فرق بین انسانها، فرق میان باورهای آنان است. انسانهای موفق با باورهای عالی، موفقیت را برای خودشون خلق می کنند . انسانهای ثروتمند، باورهای عالی و ثروت آفرین دارند که با اعتماد به نفس عالی خود و بدون توجه به تمام مسائل به دنبال کسب ثروت می روند و به لحاظ باورهای مثبتشان به ثروت مطلوب خود می رسند. قانون زندگی قانون باورهاست. باورهای عالی سرچشمه همه موفقیتهای بزرگ است.

دوست خوبم باور کن که میتونی موفق شی،باور کن که حق تو برنده شدنه! هرچی میریم جلوتر شرایط سخت تَر میشه ، ما نمیتونیم جلوشو بگیریم ولی میتونیم قوی تَر شیم اینقدر قوی که حتی همون مشکلات هم نتونند مانع ما بشن! تا خواستن بیان سمت ما یادشون بیاد که ما خیلی قدرت داریم و هیچکی نمیتونه ما رو شکست بده!

بجای غصه خوردن بیشتر تلاش کنید!

امضای خدا پای تمام رویاهای خوشگلتون^____^


دریافت