.....بچه ها می تونید برا هر درسی که دغدغه این روزاتون شده تایم بذارید ولی حواستون باید به چنتا نکته هم باشه که کامل براتون توضیح میدم تو این مقاله!

قراره تو این دوران چیکار کنیم که بهترین نتیجه رو بگیریم؟؟؟

✅اول اینکه باید تعادل رو تو درسا رعایت کنی عزیزم یعنی اینطوری نباشه که ١ روز کامل رو برا یه درس بذاری!شاید بپرسی چرا؟مگه چه عیبی داره؟

ببین این روش که یک روز کامل رو به یک درس اختصاص میدی، بازده کاری تو میاد پایین!!

✅یادت باشه هیچ درسی رو کامل کنار نذار اما میتونی بیای و بعضی قسمت ها رو که باشون نمی تونی خوب ارتباط برقرار کنی رو حذف کنی مثل هندسه تو رشته تجربی!اما اگه تایم داری میتونی بذاری تو اولویت های آخری!

⚠️دوست مهربونم باید مطمئن شی که درسایی که در اونا قوی هستی به حد مطلوب رسیدی و شرایطت ایده آل هستش!منظورم اینکه نباید از نقاط قوتت غافل شی و فراموششون کنی!!همونقدر که برای نقاط ضعفت تایم میذاری باید حواست به نقاط قوتت هم باشه و تثبیتشون کنی که افت پیدا نکنی!

⛔️اما اولویت و روش کار جمع بندی:

1️⃣نقاط قوت پایدار: همون درسایی که همیشه این مدت نمره مطلوب رو کسب می کردی!

2️⃣نقاط قوت: درسایی که تازه قوی شدی و بهتره همینجوری ادامه بدی و ثابت نگه شون داری!

3️⃣درس هایی که نیاز به یه کوچولو تلاش داری:یعنی با یکم تمرکز و تمرین و مطلعه میتونی اون درس ها رو به نقاط قوتت تبدیل کنی دوست خوبم!

4️⃣درسایی که نوسان داری و نمیدونی چجوریه اوضاعت: همون درسایی که یه موقع خوب نمره میاری اما یه موقع بد میشه و ثابت نیست وضعیتت!اگه بشون توجه بشه میتونی به تعادل برسونی اونا رو!

5️⃣درس هایی که خیلیییییی خیلی به تلاش نیاز داره: شامل درسایی میشه که عملکرد ضعیفی داری در اونا و نیاز به کار زیاد داره!!

🔴🔵نگران چیزی نباش کنکوری موفق عزیز، فقط کافیه اولویت بندی که توضیح دادم رو رعایت کنی!بشین و قشنگ برنامه بریز برا درسات که بهترین استفاده رو از این دوران ببری!!!

🔆نیازی ﻧﯿﺴﺖ ﺑﺪﺍﻧﯽ ﮐﻪ ﻗﺮﺍﺭ 

ﺍﺳﺖ ﺁﺭﺯﻭﯾﺖ ﭼﻄﻮﺭ ﺑﺮ ﺁﻭﺭﺩﻩ ﺷﻮﺩ...


ﻻﺯﻡ ﻧﯿﺴﺖ ﺑﺪﺍﻧﯽ ﻫﺴﺘﯽ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﻗﺮﺍﺭﺍﺳﺖ ﭼﻪ ﺁﺭﺍﯾﺶ ﺗﺎﺯﻩ ﺍﻱ ﺑﻪ ﺧﻮﺩﺵ ﺑﺪﻫﺪ ﺗﺎ ﺧﻮﺍﺳﺘﻪ ﺍﺕ ﺭﺍ ﺑﺮﺁﻭﺭﺩﻩ ﮐﻨﺪ...

امیدت رو هیچوقت از دست نده رفیق یادت باشه کپک , فکرش رو هم نمیکرد یه روزی پنی سیلین بشه!

ﺗﻨﻬﺎ ﮐﺎﺭیﮐﻪ ﻻﺯﻡ ﺍﺳﺖ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺑﺪﻫﯽ ﺍﯾﻦ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺗﻤﺎﻡ ﻭﺟﻮﺩ ﺑﺎﻭﺭ ﮐﻨﯽ ﺑﻪ ﺧﻮﺍﺳﺘﻪ ﺍﺕ ﻣﯽ ﺭﺳﯽ..💯🏆🎯🏅💪🏻

😍بهترین باشین😍🌹

کانال تلگرام سایت انگیزشی کنکوری موفق👇🏻👇🏻

Telegram.me/konkurimovafagh