کیک تولد1 سالگی سایت کنکوری موفق      تیر ٩٤ بود که تصمیم گرفتم کنکوری موفق رو به وجود بیارم، خیلی یهویی شد اما خوشحالم که این اتفاق افتاد و با بچه هایی آشنا شدم که حضورشون تو سایت بهم دلگرمی میداد، بچه هایی که از اون ثانیه های اولیه متولد شدن سایت کنارم بودن و کلی حس خوب بهم میدادن، کنکوری موفق بخاطر شما موفق بوده ،خیلی ممنونم از اساتید و مشاورای خوبی که تجربیاتشون رو در اختیارم گذاشتن تا بتونم بتون کمک کنم! خیلی خوشحالم که بهترینای کنکور٩٤ کنارم بودن از دانشگاه ها و شهرای مختلف و تو این ١ سال تو همه غم و شادی ها کنارم بودن،همه سوالامو جواب دادن،با پیام دادناشون انگیزه ادامه دادن پرقدرت رو دادن بم!کلی به سایت کمک کردن و اطلاعاتشون رو در اختیار گذاشتن!از سایت های کنکوری که باشون همکاری داشتم هم ممنونم که رفیق بودیم نه رقیب و همراهمون بودن و مطالب سایت و فایل ها رو نشر دادن! خوشحالم و سپاس گذارم از همه اونایی که جلو پامون سنگ انداختن که کم بیاریم اما باعث شدن قوی تر شیم

کم تجربه بودیم ولی امیدوارم تونسته باشم بتون هرچند کوچک کمک کرده باشم و این راه پرپیچ و خم رو هموارترش کنم! ایشالا همه نتیجه دلخواهشون رو بگیرن!

هدف سایت اینکه امسال پر قدرت تَر از سال قبل کارشو شروع کنه و مطالب زود به زود به روز رسانی خواهد شد تا نیاز های بچه ها رو پوشش بده!تمام سوالات درسی و مشاوره ای پاسخ داده میشه یا صوتی یا بصورت کامنت!

هر هفته مطالب و کلیپ انگیزشی داریم ینی قراره امسال با برنامه بریم جلو و تاریخ پست ها و موضوع اونها مشخصه که شما هم نظم ذهنی بگیرید، دقیق مشخص میشه که چه روزی قراره انگیزشی کار کنیم و....همه قول هایی که دادم رو عملی میکنیم ایشالا

بچه های ٩٥ دوست داشتنی اگه دوست داشتین با سایت همکاری کنید در بخش های مختلف إعلام کنید،حتما استقبال خواهیم کرد!

ممنون میشم بم برای مطالب کانال(Telegram.me/konkurimovafagh) و نشر مطالب سایت کمک کنید که با اسم خودتون قرار داده میشه البته تا ٩٦ ای ها و سال پایین ترها کنکور خوبی داشته باشن! در صورت تمایل کنکوری موفق رو به دوستاتون معرفی کنید!

مرسی که بودین ، هستین و خواهید بود بچه ها! امضای خدای مهربون پای تک تک آرزوهای خوشگلتون

تولدمون مبارکککککککک

دوستتون دارم❤️

لیدا