کاری که می کنید سخته! 

برخلاف خیلی از پدر و مادرها و... که میگن درس خوندن که کاری نداره، 😭واقعیت اینه که با وجود این همه تجهیزات و امکانات و .... درس خوندن 📚و تمرکز داشتنو به آینده فکر کردن🤔 خیلی هم سخته😐. با این جدیت🤓 و فشار درس خوندن 🤓و امیدواربودن😌 و دوباره هر روز صبح زود بیدار شدن و تمام مدت پای کتاب بودن 🙇🏻و تا آخر شب خوندن و خوندن کار سختیه. اما تو تونستی 😍تا اینجا اومدی💪🏻، هدفتم اینقدر بزرگه😊 که تو رو بیشتر از اینم دنبال خودش میکشونه👣👣👣.

تا اینجاش یه دست مریزاد داری! 👏🏻از اینجا به بعدش هم مطمئن هستم 💯بهتر تلاش خواهی کرد😍.میدونی چرا اینومیگم. چون بعد از عید خیلی از داوطلب ها  خسته میشن😏 و کارشون کند و یک نواخت میشه 😐و ناخودآگاه حجم فعالیت ها و انرژیشون کم میشه😣😡. 

اما تو نباید اینطوری بشی. 😡👿سعی کن با کمی فعالیت بدنی و نرمش 🏃🏻و گاهی پیاده روی🚶🏻 و حل تست📖 و تمرین از درسهایی که امتحانش رو دادی📒 یه تنوعی ایجاد کنی که ذهنت خسته نشه و همچنان ذوق و شوق 😍یادگیری داشته باشه.

اینقدر مشغول کار باش🤓📖 که فرصت نکنی خسته بشی💪🏻! به خودت نوید روزهای خوب آینده رو بده 💪🏻😍و تو همون روزهای پر از موفقیت تنفس کن.👊🏻 

بله از همین الان تو اون روزهای عالی و خوشحال کننده تنفس کن. 🕵🏻چرا که نتیجه همین تلاش و پشتکار و جدیت توست.👌🏻 همین ارزش داره که تو هدف داری💪🏻 و از لحظه های عمرت استفاده می کنی🙏🏻. چی بهتر از این. پس در لحظه های خوشِ موفقیت تنفس کن و ما رو هم در این لحظه هات شریک بدون کنکوری موفق عزیز!⭐️