...... سلام دوستای خوبم امیدوارم حالتون عالی باشه و اوضاع درسی تون هم عالی  تر باشه!!! اومدم یه چیز بگم من چون تکلیفمو هنوز نمیدونم میخوام شروع کنم درس خوندن از 1مهر و براش برنامه ریختم و رو منابع و آزمون های آزمایشی هم تحقیق کردم و طبق اونا برنامه ریختم!!میخوام خوب بخونم اگه اعلام شد دانشگام که چه خوب ضرر نکردم اگه خراب شد هم از بقیه عقب نیوفتادم!!! میخوام یه پست جدید برا رفاقت رقابتی فردا شب بذارم که از 1مهر هممون بیایم و ساعت مطالعه و کارای روزانه مون رو ثبت کنیم و برا خودمون تعهد ایجاد کنیم که کم کاری نکنیم و هرچقد توان داریم مایه بذاریم!!! من تا تهش هستم و باهم دوستانه درس میخونیم و مشکلاتمون رو برطرف میکنیم و موفق می شیم!!!من هیچوقت ادعای مشاور بودن نداشتم از اول هم به عنوان یه دوست کنارتون بودم و بهم قول دادیم که بهم کمک کنیم!!منم تا جایی که بتونم اینکار رو میکنم و اشتباهات پارسال خودمو نمیذارم تکرار کنید!!!!قرار نیست چیزی اینجا عوض بشه و طبق قبل مقاله های انگیزشی , موزیک های انرژی بخش , فایل های صوتی , سوالات و آزمون های درسی و.......رو داریم!!!!! من پرانرژی تر از قبل میجنگم, میجنگم که به موفقیت برسم و هممون به اون هدف خوشگلامون برسیم  و آرزوهای قشنگمون تبدیل بشه به واقعیت!!! از همه دوستای خوبم ممنون منم کنارتون خیلی چیزای  خوبی یاد گرفتم!!! از سایت های خوبی که باشون همکاری داشتم و دارم هم ممنون که بهم این فرصت رو دادن و  تشویقم کردن , من هم تمام تلاشمو میکنم که بهترین باشم!!! از اون سایتایی که کلی پشت سر ما صحبت میکردند هم ممنونم چون مارو قوی تر میکنن و مصمم تر تو کارم میشم!!!من کم نمیارم.......!!!شاید برخلاف انتظار منو بقیه  که مطمئن بودیم ترم مهر قبول میشم , تو انتخاب رشته یه اتفاقاتی افتاد که خوب نبود اما فقط میگم من امسال ایقد خوب کار میکنم که به حقم برسم و با تمام وجودم مایه میذارم!!!شما هم قول بدین حالا که مدرسه ها داره شروع میشه برید تو جو مدرسه و خوب بخونید من به توانایی های خودمو و همه شما ها ایمان دارم , میدونم که اگه بخوایم میتونیم موفق شیم!!!!!راستی کارنامه های  آزمون های آزمایشی هم میتونید نتیجه شو بگید خودمم همینکار رو میکنم تا پیشرفت کنم و هر سری بیشتر تلاش کنم!!براتون یه عالمه آرزوهای خوب دارم و کلی انرژی خوب و مثبت میفرستم تا قدم هاتونو محکم تر بردارید!!!!!!به امید موفقیت هممون.........از 1مهر رفاقت رقابتی جدید شروع میشه هر کی دوست داشت میتونه شرکت کنه و لطفا به دوستای دیگه تون هم خبر بدین تا تیم بهتری داشته باشیم و بهتر بتونیم رقابتی سالم داشته باشیم......شاد و پرانرژی باشین